در راستاي تكريم جايگاه حرفه اي و حيثيت صنفي مهندسين و يكايك اعضاي سازمان بر اساس مباني و اصول حرفه مندي، فرم هاي معرفي مهندسين ناظر و طراح در جهت تحقق اين اهداف از 19 آبان ماه 97 تغيير و فرم هاي جديد ملاك عمل قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان، مهندسين در اين فرم ها متعهد مي گردند با آگاهي و علم اصول اخلاق حرفه اي ليست پيشنهادي را مهر و امضا نموده و اظهار نمايند هيچگونه تخفيفي در ارائه خدمات مهندسي نسبت به حق الزحمه مصوب هيات چهارنفره استان (شوراي سياستگذاري) نخواهند داد.

برپايه اين خبر در اين فرم ها مهندسين متعهد مي گردند قبل از پذيرش ارايه خدمات مهندسي به شرح فوق شخصاً عدم تعارض منافع، اعتبار پروانه اشتغال به كار، عدم محكوميت قطعي به مجازات محروميت، صلاحيت و ظرفيت اشتغال خود را از زير بنا و تعداد كار قابل پذيرش در انطباق با پروژه هاي مذكور كنترل نموده و در صورت وجود هرگونه منع از حيث اين موارد از پذيرش آن خودداري نمايند.

در پايان لازم مي داند به استناد ماده ۹۰ و ۹۱ اصلاحيه آيين نامه اجرايي قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان در صورتي كه در هر مرحله خلاف موارد و موضوعات تاييد شده از سوي مهندسان به مراجع ذيصلاح نظير سازمان نظام مهندسي ساختمان، شهرداري و ساير مراجع صدور پروانه و كنترل ساختمان اثبات گردد، كليه مسئوليت هاي حقوقي و حرفه اي بر عهده مهندس خواهد بود.

 

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.