نظيم پيش نويس استاندارد هاي مرتبط با ساختمان هاي سبز با محوريت معماري پايدار براي اولين بار در كشور از سوي نهادهاي متولي استاني در دستور كار نظام مهندسي خراسان رضوي قرار گرفت

نشست مشترك مهندس حسين شركاء رييس و دكتر مزدا نوبري عضو معمار هيات مديره سازمان با هيات برگزار كننده دوره آموزشي «جامع نگري معمارانه از معماري تا طراحي محصول»چهارشنبه هفتم آذر ماه جاري برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي سازمان، در اين ديدار كه در حاشيه برگزاري دوره آموزشي صورت گرفت، مهندس شركاء ضمن تقدير از تلاش متوليان در زمينه  ارتقا علمي شركت كنندگان، به اهميت پژوهش از نگاه هيات مديره دوره هشتم اشاره و به انتشار مطالب و نشريات پر‌بار  با محوريت هاي پژوهشي تاكيد نمود.

وي گفت: سرعت تغيير رويكرد مسئولان در كلان شهرها به انرژي هاي پاك و آشنايي به فوايد و تاثيرات مستقيم اين مفاهيم در جنبه هاي مختلف زندگي فرهنگي، اجتماعي، محيط زيستي و …. شهروندان، تمامي نهادها و سازمان ها را خواسته يا ناخواسته به سوي مباحث نظري و در مراحل بعدي عملياتي سوق مي دهد، از اين رو  سازمان هايي نظير سازمان نظام مهندسي ساختمان استان با پتانسيل بالايي از متخصصين بعنوان يكي از نهادهاي تاثير گذار، مي تواند در اين زمينه پيشرو باشد. 

بر پايه اين خبر در اين دوره آموزشي كريستوف ووف پيرامون «رويكرد جامع نگري معمارانه، از معماري تا طراحي محصول» و تجربيات خود در پروژه هاي بين المللي سخنراني كرد.

كريستوف ووف معمار و طراح آلماني، دانش‌آموخته معماري از دانشگاه دورتموند آلمان و پلي تكنيك ميلان و مدير دفتر معماري هادي تهراني در ايران است.

وي پيش از اين نيز مدير پروژه چندين مگاپروژه بين المللي در دفاتر معماري مسكو و برلين بوده است.

لازم بذكر است متقاضيان  مي توانند فيلم دوره مذكور را از طريق روابط عمومي سازمان دريافت نمايند

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.